Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/fs1/2/suomenbu/public_html/palsta/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Vituttaako?

Sivuja: 1 ... 136 137 [138]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vituttaako?  (Luettu 391639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KirsiM
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3425 : Helmikuu 11, 2012, 14:09:19 »

Bullukka & Napsu, komppaan teitä  respect

ELÄKÖÖN palstan avoimuus ja valikoiva ylläpito  stupid
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3426 : Helmikuu 11, 2012, 17:05:01 »

Tänne ylläpitoon näköjään on tunkua, tervetuloa. Laittakaa viestii niin siirrän teidät ylläpitoon. Tää palstan pitäminen ku on niin hauskaa.

Jos tää urputtaminen ei lopu, laitan koko paskan kii. En mä tätä palstaa tartte. Teitä muitahan varten tää on olemassa.
Ylläpidolle on kaikilla palstoilla omat säännöt, niin myös täällä. Pyrin niitä noudattamaan kun pystyn mutta asioissa jossa muutkaan ei niitä pysty noudattamaan niin en myös minäkään nää mitään järkeä olla se ainut joka niitä noudattaa. (Katsokaa noita muita bulli etsii kotia topikkeja, kuinka monesta niistä löytyy kaikki tiedo? ..... niinpä)

Ylläpito saa poistaa viestejä jotka ei kuulu topikkiin, ilman mitään ilmoitusta ja ilman mitään selitystä. Topikkeja harvoin poistan.

Tiedoksi myös ihmisille, siihen on syy miksi kieltäydyn poistamasta tunnuksia. Koska viestejä saattaa hävitä sen myötä. Jos viesteihin ei ole kukaan vastannut niin ne yleensä lähtee tunnuksen mukana (alle 14vrk vanhoja). Näin kävi kun Annika poisti itsensä palstalta. Mikäli haluatte olla yhteydessä häneen löytyy hän esim facebookista. Bullikoululle on oma ryhmä: https://www.facebook.com/#!/groups/159750214115614/

Pahoittelut, että Annika koki että tämä on kamala paikka. Mutta näin tämä on aina toiminut, enkä lähde sitä muuttamaan. Mulla on tosi paljon muuta tekemistä ku pitää tätä palstaa.
tallennettu

Toinen on kaunis kun naapurin omenat!
Maukki
Kypsä piffi
Poissa Poissa

ex. Mauski

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3427 : Helmikuu 11, 2012, 20:18:50 »

Minusta SIKSI edes ylläpidon pitäisi toimia sääntöjen mukaisesti, ihan vain ollakseen ESIMERKKINÄ, miten kuuluu toimia. Turha odottaa että jatkossakaan kukaan tekee niinkuin ohjeissa on kirjoitettu, jos edes ylläpito ei vaivaudu toimimaan niiden mukaan. Kuiva esimerkki ku aikuisia ollaan, mutta pitäiskö esim. opettajienki kouluissa juosta käytävillä ja syödä suu auki ku ei niistä mukuloistakaan kukaan osaa olla kunnolla. Smiley

Ei todellakaan netiketti ole kaikilla hallussa, mutta olen aina ajatellut että jonkinsortin ylläpitäjillä olisi.

Ei mulla muuta. Tuskin kenenkään maailma siitä repeäis vaikka laittaisitki palstan kiinni, ei tää niin korvaamaton ole, jos noin lujille ottaa. Smiley Minusta on parempi ettei palstaa ollenkaan, kuin tällainen kiinalainen moderointi, joka aivan selvästi johtuu siitä että sinun koiraa / tekemisiä on kritisoitu.

Kai nyt tämäkin viesti poistetaan aiheeseen kuulumattomana? mut vituttaa joo.
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3428 : Helmikuu 11, 2012, 21:08:24 »

tästä aiheesta ei koskaan ole poistettu yhtäkään viestiä... Ei varmaan tapahdu nytkään. Kritiikkiä saa antaa, kunhan on asiasta. Kyllä poistan viestejä oman mielen mukaan. Yleensä aiheeseen kuulumattomat. Kukaan ei ole kritisoinut koiraani.
tallennettu

tepi
Kyrvähtänyt piffi
Poissa Poissa

jos naru katkeaa, hae uusi naru

shanna94@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3429 : Helmikuu 12, 2012, 15:49:28 »

ketä kuuluu palstan ylläpitoon murinan lisäksi?
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3430 : Helmikuu 12, 2012, 17:21:40 »

Arska taitaa kuulua  inlove
tallennettu

Irtis
Hiili
Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3431 : Helmikuu 12, 2012, 19:48:23 »

Tiedoksi myös ihmisille, siihen on syy miksi kieltäydyn poistamasta tunnuksia. Koska viestejä saattaa hävitä sen myötä. Jos viesteihin ei ole kukaan vastannut niin ne yleensä lähtee tunnuksen mukana (alle 14vrk vanhoja).

Bullyboardilla on mahdollisuus siinä vaiheessa kun ylläpito deletoi käyttäjän, niin valita valikosta poistuuko nikin myötä myös viestit vai jääkö ne. Eikös tässä ole sellasta mahollisuutta sitten  Huh?
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3432 : Helmikuu 12, 2012, 22:06:59 »

Kyllä, minulla on sellainen toiminto mutta se ei aina toimi luotettavasti. Käyttäjä voi itse myös poistaa itsensä... ja silloin voi sattua mitä vaan  laugh
tallennettu

UKKOnen
Medium piffi
**
Poissa Poissa

Ukko & Jenna

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3433 : Helmikuu 25, 2012, 23:31:40 »

-Naapuri ja sen lapsellinen käytös
En keksi kyllä mitään muuta syytä mun käyttäjätunnuksen poistoon eräältä foorumilta kuin sen että eräs on ylläpitäjille siellä ruikuttanut.
Mä en mielestäni nää siinä väärää että käyn lukemassa aktiivisella foorumilla juttuja, mihinkään koskaan kommentoimatta.
Niin no, on se siinä sivussa kiva lukea mitä  censorcensor eräs siellä kirjottelee. (pakko sitä vähän utelias on oltava  wirn )
Onneks on jo uudet tunnukset tosin niin en ihan pimennossa joudu elään, mut silti  kyrpa
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3434 : Maaliskuu 01, 2012, 20:35:05 »

Talous  :cry2  Harjoittelu on oikestaan aika kivaa nyt, mutta miks sen on pakko olla palkatonta? Mä oon niin väsynyt ja uupunut ku tekee 40h eka ilmaiseksi ja siihen sitten 8-30h palkallista päälle. Mä perustan kohta jonkun keräyksen, auttakaa konkurssissa olevaa opiskelijaa. Rahat ei vaan riitä, ku pakko on joskus pitää vapaatakin. (19 päivää putkeen tein täs just... monet päivät 15h)  naah
tallennettu

Alisa
Kyrvähtänyt piffi
Poissa Poissa

jähheä

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3435 : Maaliskuu 03, 2012, 14:15:58 »

-Koko maailmalle allerginen koira. Vituttaa, itkettää ja surettaa.
tallennettu
Irtis
Hiili
Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3436 : Maaliskuu 03, 2012, 23:43:49 »

^ naah
tallennettu
Kiila
Kypsä piffi
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3437 : Toukokuu 29, 2012, 21:31:54 »

Naapurit!!!!!
"Talon muut asukkaat ovat valittaneet lemmikkinne aiheuttamasta häiriöstä."  WTF

Nuori tyär ja tuommonen tappajan näkönen piski niin pakkohan nuista on valitus tehä...  Undecided
Minithän tunnetusti ovat räksyttäviä lamppuharjoja.. Mieki olen kuullu jopa 5 kertaa koko aikana että Kiila haukkuu.  hooh
tallennettu

Koira on harvoin onnistunut vetämään ihmistä viisauden tasolleen, mutta ihminen on usein onnistunut vetämään koiran alas omalle tasolleen. - James Thurber
tiipo
Kypsä piffi
Poissa Poissa

thiiah@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #3438 : Toukokuu 29, 2012, 21:57:34 »

^Muistaakseni koira "saa" haukkua asunnossa 4h putkeen päiväsaikaan, ennenku se lasketaan häiritseväks. Nimim. omistin joskus kettumaisen naapurin.
tallennettu
Windee
Medium piffi
**
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3439 : Kesäkuu 07, 2012, 22:56:17 »

Matkalla myyrmäkeen: Ensin chihu nappas Danaa kylkeen ja kaiken kruununa, joku Somali nainen koitti potkasta Danaa postin edessä, kun Dana nätisti makoili siinä edessä. Koko myyrmäki kuuli varmasti kuuli, kun huusin sen perään "mitä veetua" ja muutaman muun valitun sensuroidun sanan  censorcensor Lähtivät (heitä oli 3 naista) juoksee karkuun ja jätin asian sikseen, koska eivät osuneet koiraan, mutta jos olisivat niin auta armias kun olisin saanut sen kiinni, olis päässy maistamaan mun koon 39 pumaa, kirjaimellisesti  furious
tallennettu
Tiia Peura
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3440 : Elokuu 15, 2012, 18:59:11 »

Paskaa jauhavat vanhat ämmät,koskahan teidän leipäläpi menee kiinni??? Ihanaa olla iso piikki jonkun persees vuodesta toiseen. Sääliä saa ,mutta olen näköjään ansainnu kateuden. Ostakaa elama.com
tallennettu
Bubble
Kyrvähtänyt piffi
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3441 : Elokuu 28, 2012, 15:58:44 »

Kutsu poliisi asemalle ylinopeudesta...ajoin 69 km/t 60 alueella....mikä kaahari auto
tallennettu
jp
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3442 : Lokakuu 14, 2012, 17:51:20 »

Laitetaanpas nyt tännekin... Olen tässä päättänyt uuden perheenjäsenen kunniaksi taasen alkaa kirjoittamaan blogia ja laittaa kotisivut uuteen kuosiin... Mutta kun mä en osaa!!!!  tietokone Mä aina katselen toisten hienoja blogeja ja kotisivuja, jotka siis on tuunattu ihan itse. Itseni on tyytyminen valmiisiin pohjiin ja osaan sitten olla aika käsi niidenkin kanssa. banghead Aah, että ottaa pattiin ja kunnolla.  kyrpa
tallennettu
mariaani
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #3443 : Helmikuu 11, 2013, 00:17:52 »

Kyllä!

- Rahatilanne... 0€ oli säästössä, kun vuodenvaihteessa muutin, koko elämä mahtui farmariautoon. Koita siinä sitten huonekaluja hankkia, tai saada rahat riittämään fiksusti ruokaan ja kodin välttämättömyyksiin ilman, että tuhlaat rahat sekundatavaraan joka hajoaa heti... Onneksi on vaan väliaikaista *kopkop*, paluu opiskelijabudjetin ruokiin ei ole ollut kivaa.

- Lumisateet. Talkkariviikko sattui sitten just sille viikolle, kun lunta tulee joka helvatan päivä ja yö. Työvuorot menneet skaalaa ilta-aamu-ilta-aamu ja 10cm hanki tervehtii pihatiellä työpäivän jälkeen illalla... Mieti siinä sitten, että teetkö tunnin hommat kuolemanväsyneenä, nälkäisenä ja pirun vihaisena nyt, vaiko aamulla 2h urakan (koska mun tuurilla lunta tulee koko yön...) Koko viikko ollut lihakset ihan jumissa, kun on juossut väliä työ - koiralenkki - lumityöt. Jossain välissä jopa onnistunut nukkumaan sekä syömäänkin, wohoo! Harmi vain, että elukalla oli viikolla maha sekaisin ja herätteli sitten iloisesti kesken yötä kolmena yönä putkeen...

Lumitöiden vittumaisuuden kruunaa naapuri, joka tervehtiessään naurahtelee "oho, ompa sitä lunta tullutkin, hehheh". Hyväähän se vaan, mutta tässä mielentilassa saa tehdä töitä ettei lapiot lennä ja pidän leipäläpeni kiinni.

- Koirakuume. Mielettömästi tekisi mieli hankkia toinen bullikka tähän nartun kaveriksi, mutta ajatukset seilaa eestaas. Toisaalta en haluakkaan ja toisaalta kihisen ärsyyntymistäni todetessani, että tuskin löydän kivaa jo pikkupentuiän ohittanutta uroskoiraa joka olisi mahdollista kastroida. Ja taasen inhottaa ajatella, että leikkauttaisi, kun näyttelyt kiinnostaa ja ääh. Toisaalta taasen tahtoisin nartun, mutta jos niillä onkin aikuisena skismaa niinniin. Ehkä koitan koirakuumeen haudata jollain tavalla ja palata asiaan vasta sitten, kun tiedän mitä haluan... Cheesy

- Mikro. Stop-nappula hajonnut ja jatkaa kuumentamista vaikka aika loppunut, avaisi luukun tai tekisi mitä vain. Aina mikroa käyttäessä on kiivettävä keittiöjakkaralle jotta yltää irrottamaan töpselin. Ja yhden hengen taloudessa sitä mikrorallia riittää... Josko sais noi rahajutut kuntoon niin hankkis sen uuden mikronkin...

- Kylpyhuone. Kämppä muuten aivan super, mutta taloyhtiössä ei pesutupaa. Kylppärissä kyllä jälkeenpäin rakennettu paikka koneelle, joka tarkoittaa sitä, että koneen tullessa täytyy hypätä wc-pöntön yli jotta pääsee suihkuun.. Katsottu kaikki spesiaalimallitkin pikkupesukoneista eikä mikään sovi mihinkään!  Angry

- Sohva. Kuukauden verran asuttu ilman sohvaa (voi sitä vitutuksen määrää silloin!). Yksi sohva ei koskaan saapunut ja kun viimein sain tämän toisen, on valmiiksi jo rikki. sentin vekki selkäpuolen keinonahassa ja keskimmäisen jalan muovitassu sisälläpäin. No eihän siinä mitään, olisin voinut perua kaupat, ottaa uuden sohvan tai tyytyä 100€ hinnanalennukseen. Hinnanalennukseen tartuin ja hoksasin sitten selkätyynyjä katsellessani, että tästä on superminimaalinen osuus oikeaa nahkaa, loput on keinoa -> koira on selkänojalta ulos katsellessaan ja kynnellään raapaissut pienen reiän.. Saa nähdä kauanko tämä paskarotiska kestää!

- Kuvaputki-tv. Kyllä, siitä ei näe matseja katsoessa maalitilannetta tai muuta tekstiä kunnolla. Sarjojen ja leffojen tekstitykset sentään näkee, mutta ruutu on niin pirun pieni ja kuva huono ettei tolla tee mitään. Rahatilanteen parantumista odotellessa...

- Keittiön sälekaihtimet. Ne on tiskialtaan vieressä ja tosiaan ei siellä lasien välissä, vaan roikkuu tossa. Edellinen vuokralainen sitten tiskaajana selkeästi vähän boheemimpi, ne sälärit on ihan täynnä pinttynyttä ruokapaskatahraa, rasvaa ja rasvaan tarttunutta pölyä. Ei ole kivat putsattavat...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2013, 00:27:53 kirjoittanut mariaani » tallennettu
Maukki
Kypsä piffi
Poissa Poissa

ex. Mauski

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3444 : Helmikuu 11, 2013, 10:33:31 »

^ Ei sais nauraa, mutta repesin koska tuo kuulosti jotenkin liian samalta, ku elämä mun opiskelijakämpässä  heheh
tallennettu
mariaani
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #3445 : Helmikuu 11, 2013, 13:35:06 »

Maukki, lähinnä itteäänkin naurattaa jo, lienee nauru ainoa tapa selvitä tästä pikkuvitutusten isosta valtamerestä Cheesy Onneks talkkarivuoro viimein ohi ja aavistuksen helpottaa se, että seuraavakin pääsee tota nuoskalunta kolaamaan, muahaha  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 136 137 [138]
Tulostusversio

Siirry: