Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/fs1/2/suomenbu/public_html/palsta/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/fs1/2/suomenbu/public_html/palsta/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Ihmisten esittely?

Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ihmisten esittely?  (Luettu 88281 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
onski
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Profiili Sähköposti
« Vastaus #325 : Helmikuu 09, 2012, 00:44:20 »

Kiitos! Muutaman vuoden täällä olen jo pyörinyt mutta josko nyt aktivoituisin tämän esittelyn myötä  wink2

Unohtui mainita että löytyy meiltä nelijalkaisena vielä tuo miehen iguaanikin  Smiley
tallennettu

~ se joka väitti ettei onnea voi ostaa unohti koiranpennut ~
sylvi
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #326 : Helmikuu 09, 2012, 13:10:07 »

Tervetuloa uusille!

^^ Tina hienoja pantoja ja noi autohäkit...sellasen haluisin ku ois varaa ton audin perään!!!
tallennettu
Nasu_Roosa
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #327 : Helmikuu 09, 2012, 17:26:06 »

^^^ Wow!!! Upeita tuotteita ja siellä oli samanlainen auto, kun mulla, mut hopea ja siihen oli saatu tehtyä "veräjä" Pitää ottaa yhteyttä ja tilata teiltä semmoinen  Smiley Ja tervetuloa palstailemaan  vilku
tallennettu
Tina
Medium piffi
**
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #328 : Helmikuu 09, 2012, 22:00:31 »

mahtavaa vihreä bulli!!

Kiitos teille ja tervetuloa!
tallennettu
pax
Kyrvähtänyt piffi
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #329 : Helmikuu 10, 2012, 20:29:26 »

Heippa
Meilläkin on ollut iguaani,nekin ovat IHANIA.Sit ,kun oon niin vanha,etten voi enään bullia pitää  niin sit meille tulee todennäköisesti iguaani uudestaan. Ja kiva ,kun tulee uutta väkeekin palstalle pyörimään.
T:Kira & Coco & Dina & poppoo
tallennettu
Rx
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #330 : Kesäkuu 30, 2012, 10:20:35 »

Moikka,

Juuri rekisteröityneenä laittelinkin jo meidän Amista esittelyn ja jos sitten vielä koko kokoonpanon esittelisi. Eli oon Hanna 26v. Tampereelta. Perheeseen kuuluu omat muksut kohta 3v. tyttö, 4,5v. poika, mies ja hänen poikansa kohta 7v. Elikot bulli Ami kohta 9kk ja amstaffinarttu Janda kohta 7v. Smiley

Täyttä tohinaa riittää tällä poppoolla ihan perusarjen pyörityksessä, että toistaiseksi ei oo muita harrastuksia kun juoksulenkit Amin kanssa. Smiley (Jandahan ei hienona neitona viitsi pitkään juosta.. Wink)
tallennettu
tinski
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #331 : Toukokuu 15, 2013, 14:31:34 »

Vissiin vähän kuollu topikki, mutta pistän nyt kuitenkin esittelyn kun vihdoin 2kk jälkeen mut hyväksyttiin jäseneks tänne palstalle Cheesy Eli Tinski olen 19v ja asustan vielä äidin helmoissa, Heikinlaaksossa tällä hetkellä. Kotona sekarotunen Tami 11v ja yx kappaletta bulleja lisäks. Pumba tuli mulle Norjasta joulukuussa ja täyttää pian 8kk. syksyllä rupesin bullista haaveilee ja ei tarvinnu kauan odottaa, kun semmonen jo tuli. Kasvattajan kaveri tuli suomeen näyttelyyn ja toi ton pirpanan mulle sit samalla Cheesy Ei menny ehkä ihan oikean kaavan mukaan toi juttu, kun en ollu emää enkä pentua livenä nähnyt, mutta eräs suomalainen kasvattaja kenen luona olin vieraillut ehdotti, että voisin ottaa pennun tuolta Norjasta, niin ei tarvinnut kauaa miettiä.

[/URL]

tallennettu
bullabulli
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Rakkaus koiraan on valtava!

Profiili Sähköposti
« Vastaus #332 : Toukokuu 15, 2013, 14:51:41 »

Moi. Olen Helmi 27v ja asustelen Kalliossa(Helsingissä) Reinon kanssa. Reino on minibulli ja on 4kk ja pikkasen päälle. Reino on Eggnoggs kennelistä ja aivan ihana ja paras koira mitä ikinä.
tallennettu
karpo
Kyrvähtänyt piffi
Poissa Poissa

...porsaita äidin oomme kaikki...

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #333 : Toukokuu 17, 2013, 23:32:08 »

Reino  inlove

Ja sullekin Helmi   vilku
tallennettu

Koira on yhtä hymyä ja hännänheilutusta.
Niiden väliin jäävä osa ei ole niin kovin tärkeä.
- Clara Ortega
bullabulli
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Rakkaus koiraan on valtava!

Profiili Sähköposti
« Vastaus #334 : Toukokuu 18, 2013, 20:52:39 »

Hei meiltä molemmilta!  heija
tallennettu
hypnose
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #335 : Joulukuu 20, 2013, 10:15:39 »

Heippa!!

En vielä ole ehtinyt saada foorumista kunnollista käsitystä, vaikuttaa hieman hiljaiselta ainakin tämän topicin osalta.. Lyhyesti laitettuna olen avioliitossa elävä nainen pk-seudulta ja suunnittelen kahden seurakoiran ja kahden kissan talouteen jatkoa mahdollisesti minibullista.. Rotu on mielestäni oikein viehättävä ja haenkin täältä aktiivisen kirjoittelun sijaan ennemmin kaikkea mahdollista infoa. Saatan esittää palstalla hölmöjäkin kysymyksiä.. Cheesy
tallennettu
Irtis
Hiili
Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #336 : Tammikuu 08, 2014, 23:14:09 »

Mahtaa olla kaikki nykyään tuolla facebookin ihmeellisessä maailmassa. Facessa on ryhmä : Bulliasiaa ja siellä pyörii aikalailla samat kuin täällä foorumillakin.
tallennettu
PantseSari
Medium piffi
**
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #337 : Tammikuu 09, 2014, 01:03:29 »

Nuamakirja heija
tallennettu
Onja
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #338 : Toukokuu 01, 2015, 23:39:18 »

Terve!

Pistetäänpä nyt sitten lyhyt esittely tulemaan. Olen Jonna ja asun Porissa perheeni kanssa. Meillä on kolme amstaffia, joista vanhin on 11-vuotias narttu, uros 10 vee ja nuori narttu kohta 2 vuotias. Olen jo vuosia kuumeillut minibullia, mutta tällä hetkellä laumaan ei mahdu lisää koiria. Haluan kuitenkin paremmin tutustua rotuun ja kasvattajiin, joten päätin rekisteröityä tänne saamaan tietoa lisää. Sitten kun vanhuksista joskus aika jättää, niin bullin paikka on meillä auki. Uskoisin pärjääväni pienen munapäästä kanssa hyvin ja haluan harrastaa koiran kanssa tulevaisuudessa. Muutamat näyttelytkin olisi kiva kiertää  Smiley.
tallennettu
Murina
Ylläpito
Hiili
Poissa Poissa

mari_junior@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #339 : Toukokuu 08, 2015, 10:30:23 »

Moi Jonna Porista  heija

Mun kasvatti (minibulli, kohta 5kk) asuu Porissa ja häneen saa varmasti mennä tutustumaan, jos livenä haluaa minibulliin tutustua.
Mikäli haluat jotain yhteystietoja niin voit laittaa mulle vaikka sähköpostia mari.kukkonen@arcada.fi
tallennettu

Toinen on kaunis kun naapurin omenat!
tuija
Raaka biffi
*
Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #340 : Elokuu 28, 2015, 09:00:19 »

Tervehdys!

Olen Tuija, reilu kolmekymppinen nainen savonmualta. Minulla on kolme amstaffia ja olen haaveillut minibullista jo vuosikausia. Suurin este koiran hankinalle on ollut vastahakoinen mies, mutta pääsimme lopulta jonkinlaiseen sopimukseen. Joudun vaan hommaamaan hänelle M3 bemarin yhtä bullipentua vastaan. Ei paha rasti! Harrastukset maksaa.  Grin Saattaa mennä useampi vuosi, ennenkuin koiran paikka vapautuu, mutta tulin tänne hyvissä ajoin perehtymään rotuun. Laitoin liittymispyynnön myös naamakirjan bullipalstalle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
Tulostusversio

Siirry: